Home/Dansschool Locomotion/Dansschool Locomotion: danslessen voor wie

KLEUTERS

Wij bieden kleuterdans aan vanaf de eerste kleuterklas.

Tijdens deze lessen krijgen de kleuters hun eerste dansintroductie op hedendaagse kindermuziek.

De dansjes worden afgewisseld met dansspelletjes. Onze kleuterlessen worden telkens gegeven door ervaren kleuterjuffen met een passie voor dans en muziek.

LAGERE SCHOOL

Voor de dansers van de lagere school hebben wij een mooi en gevarieerd aanbod.

Zij hebben de keuze uit clip dance, freestyle, hip hop en modern-jazz.

Clipdance: vanaf het 1e leerjaar
Choreografieën op de meest populaire hits van het moment in de stijl van de muziekclip.

Freestyle: vanaf het 5e leerjaar
Lessen waarin verschillende dansstijlen worden gecombineerd op zeer uiteenlopende muziek van vroeger en nu.

Hip Hop: vanaf het 1e leerjaar
Coole diverse moves (street, tutting, locking, popping….) op funky Hip Hop tunes.

Modern Jazz: vanaf het 1e leerjaar

Musical: vanaf het 1e leerjaar
Combinatie van toneel, zang en dans. Onder leiding van 3 professionele docenten produceren we een volwaardige  musical voorstelling.

MIDDELBARE SCHOOL

Voor de dansers van de middelbare en het hoger school bieden wij een mooi assortiment aan diverse dansstijlen aan. Zij hebben de keuze uit clipdance, freestyle, hip hop , hip hop lyrical, modern en musical.

Clipdance:

Freestyle: tot het 4e middelbaar

Hip Hop:

Hip Hop lycical:
Hip hop moves die geïnspireerd zijn door de teksten van de muziek en de emoties die hierbij worden opgeroepen.

Modern:

Musical:
Combinatie van toneel, zang en dans. Onder leiding van 3 professionele docenten produceren we een volwaardige musical voorstelling.

Girly:
Een stijlvolle, vrouwelijke dansstijl die invloeden van hiphop, modern jazz, streetdance en vogueing combineert.

18+ en VOLWASSENEN:

Clipdance: Divaaz
Choreografieën op de meest populaire hits van het moment in de stijl van de muziekclip op een haalbaar niveau met oog voor plezier en ontspanning.

Hip Hop en Hip Hop Lyrical:
Hip hop lyrical zijn hip hop dansen die een verhaal vertellen.

Modern:

Musical:
Tijdens de lessen musical besteden we aandacht aan toneel, muziek, zang en dans.

Girly:

ONZE DANSSTYLEN